S ciljem razvoja i unaprjeđenja usluge organiziranog prijevoza i sanitetskog prijevoza za osobe s invaliditetom te jednostavnijeg korištenja prava, obavještavaju se korisnici usluge na području Grada Splita o promjenama koje se odnose na uvođenje kartica za prijevoz koje će se korisnicima dodijeliti besplatno, a putem kojih će se korisnici evidentirati na čitaču u vozilu prilikom svake vožnje u polasku.
Kartice će biti obavezne od mjeseca travnja kada Odluka o socijalnoj skrbi stupa na snagu, pa se ovim putem pozivaju svi korisnici da ispune zahtjev koji se nalazi na web stranici Grada Splita te ga predaju s potrebnom dokumentacijom do 15. ožujka 2021. godine kako bi se na vrijeme obradili zahtjevi i dodijelile kartice.
Podsjećamo, pravo na uslugu organiziranog prijevoza imaju osobe s invaliditetom s prebivalištem na području Grada Splita neprekinuto najmanje 3 (tri) godine do dana podnošenja zahtjeva koje se kreću pomoću invalidskih kolica i osobe s teškim motoričkim smetnjama (80% i veće tjelesno oštećenje na donjim ekstremitetima) te po potrebi pratnja istih.
Da bi korisnici dobili rješenje o ostvarivanju navedenog prava uz karticu s kojom će se evidentirati, zahtjev s potrebnom dokumentacijom se može:
- poslati poštom Upravnom tijelu,
- predati u centralnoj pisarnici Grada Splita, Obala kneza Branimira 17, Split,
- poslati na e-mail adresu: pisarnica@split.hr
Ovom obavijesti pozivamo sve postojeće korisnike za dostavu zahtjeva i dokumentacije, kao i sve nove korisnike koji su zainteresirani i ispunjavaju gore navedene uvjete, kako bi od travnja ove godine mogli koristiti uslugu prijevoza na poboljšan i lakši način.
Sve informacije se mogu dobiti na telefon 021/310-108 ili na e-mail: soc.skrb@split.hr