Čim okolnosti dopuste, krenut će se s uređenjem nove biciklističke trase od Trga dr. Franje Tuđmana do uvale Trstenik, odnosno do početka Žnjanskog platoa. Nakon provedene javne nabave za radove čija je vrijednost 139.582,00 kuna (s PDV-om), za izvođača je izabrana tvrtka „Pismorad“ iz Zagreba s kojom slijedi potpisivanje ugovora.
Planirana biciklistička trasa bit će duga 5.100 metara te će se pružati sljedećim pravcem u smjeru zapada prema istoku: Trg dr. Franje Tuđmana, Obala Hrvatskog narodnog preporoda, Obala Lazareta, Obala kneza Domagoja, Katalinićev prilaz, Preradovićevo šetalište, Put Firula, Spinčićeva ulica, Šetalište kalafata, Šetalište Pape Ivana Pavla II. Iz smjera istoka prema zapadu (prema gradskom centru), zbog jednosmjernih ulica, trasa se od Preradovićevog šetališta pruža sljedećim ulicama: Hatzeov perivoj, Ulica Matije Gupca, Trg M. Pavlinovića, Bijankinijeva ulica, Petrova ulica, Poljana kneza Trpimira. S obzirom na prostorne uvjete i dosadašnju prostorno–plansku dokumentaciju koja nije previđala izgradnju ove vrste komunalne infrastrukture, uređenje prometne signalizacije doprinijet će povećanju sigurnosti prometovanja biciklima.
A biciklizam je u Splitu ponovno hit, Splićani svakog mjeseca obaraju nove rekorde u najmu javnih bicikli koje su, zahvaljujući europskom projektu „REMEDIO“ kojeg je proveo Grad Split u partnerstvu sa svojom tvrtkom „Split parking“, od srpnja prošle godine dostupne na 12 lokacija. I projekt regulacije prometovanja biciklima na relaciji od Trga dr. Franje Tuđmana do uvale Trstenik također je pripremljen zahvaljujući još jednom EU projektu - „Razvoj sustava biciklističkih staza grada Splita“ i aktivnostima Odsjeka za Smart City projekte i digitalizaciju te Službe za međunarodne i EU projekte.
Grad Split trenutno provodi i „Interreg Italy-Croatia“ projekt „SUTRA“, kojem je jedna od glavnih aktivnosti unaprjeđenje postojećeg sustav javnih bicikli, a kroz koji je ugovorena i nabava opreme za još četiri nova terminala s klasičnim i električnim biciklima u vrijednosti 743.761,25 kn s PDV-om. I iz Split parkinga također najavljuju proširenje sustava javnih bicikli, pa će uskoro svaki kvart u gradu imati svoju postaju, a građanima će na svakoj biti dostupne električne i klasične bicikle.
Polako, ali sigurno, u Splitu zahvaljujući europskim projektima biciklizam postaje popularniji nego ikad, a istovremeno omogućuje i zdraviji i mobilniji način života, smanjenje prometnih gužvi te neposredno snižavanje udjela ugljikovog dioksida u zraku.
Ponosni na rekorde koje Splićani obaraju koristeći sustav javnih bicikli, koristimo priliku pozvati na odgovorno ponašanje prilikom vožnje i poštivanje prometne signalizacije, a posebno upozoriti na nedopuštenu vožnju u pješačkoj zoni koja je regulirana Zakonom o sigurnosti prometa na cestama!