Adresa elektroničke pošte za primanje pismena:
pisarnica@split.hr
Centrala gradske uprave Grada Splita:
310-111
*021
Uredovno vrijeme sa strankama
Uredovno vrijeme za rad sa strankama u upravnim tijelima gradske uprave Grada Splita je svaki radni dan od 8:00 do 15:00 sati, osim sljedećih upravnih tijela:
Upravni odjel za prostorno planiranje, uređenje i zaštitu okoliša:
Stranke koje imaju predmet u rješavanju kod službene osobe - ponedjeljkom i srijedom od 8:00 do 15:00 sati i petkom od 8:00 do 11:30 sati (uz obavezno prethodno dogovoren termin dolaska – zatražiti ga pisanim putem, elektronskom poštom kod službene osobe).
Stranke koje nemaju podnesen zahtjev – petkom od 9:00 do 11:00 sati kod dežurnog referenta bez prethodne najave
Informacije o rasporedu spisa i dežurnom referentu – tel: 682-529 i 310-275
Upravni odjel za socijalnu skrb, zdravstvenu zaštitu i demografiju:
Ponedjeljkom i srijedom od 8:00 do 15:00 sati
Petkom od 8:00 do 11:30 sati
Upravni odjel za komunalno gospodarstvo, redarstvo i mjesnu samoupravu, Odsjek za javne površne:
Ponedjeljkom i srijedom od 8:00 do 15:00 sati
Petkom od 8:00 do 11:30 sati
Mjesni odbori i gradski kotarevi dužni su uredovno vrijeme za rad sa strankama istaknuti na ulaznim vratima mjesnog odbora/gradskog kotara.