Rad sa strankama

Adresa elektroničke pošte za primanje pismena:  
pisarnica@split.hr 

Centrala gradske uprave Grada Splita: 
310-111
*021

Uredovno vrijeme sa strankama 
Uredovno vrijeme za rad sa strankama u upravnim tijelima gradske uprave Grada Splita je svaki radni dan od 8:00 do 15:00 sati, osim sljedećih upravnih tijela: 

Upravni odjel za prostorno planiranje, uređenje i zaštitu okoliša:
Stranke koje imaju predmet u rješavanju kod službene osobe - ponedjeljkom i srijedom od 8:00 do 15:00 sati i petkom od 8:00 do 11:30 sati (uz obavezno prethodno dogovoren termin dolaska – zatražiti ga pisanim putem, elektronskom poštom kod službene osobe).
Stranke koje nemaju podnesen zahtjev – petkom od 9:00 do 11:00 sati kod dežurnog referenta bez prethodne najave
Informacije o rasporedu spisa i dežurnom referentu – tel: 682-529 i 310-275

Upravni odjel za socijalnu skrb, zdravstvenu zaštitu i demografiju:
Ponedjeljkom i srijedom od 8:00 do 15:00 sati
Petkom od 8:00 do 11:30 sati

Upravni odjel za komunalno gospodarstvo, redarstvo i mjesnu samoupravu, Odsjek za javne površne:
Ponedjeljkom i srijedom od 8:00 do 15:00 sati
Petkom od 8:00 do 11:30 sati

Mjesni odbori i gradski kotarevi dužni su uredovno vrijeme za rad sa strankama istaknuti na ulaznim vratima mjesnog odbora/gradskog kotara.