16. svibnja 2012.

Besplatne radionice „Turizam danas: trendovi, znanja i vještine“

Besplatne radionice „Turizam danas: trendovi, znanja i vještine“

Služba za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Grada Splita u suradnji sa Microsoft inovacijskim centrom Split, DUMP Udrugom mladih programera, Internet partnerom d.o.o. i Akcijom d.o.o. organizirala je besplatne radionice za sve zainteresirane osobe, a prvenstveno one koje se bave turizmom na temu „Turizam danas: Trendovi, znanja i vještine“. Projekt se proveo u razdoblju od  04. do 15. svibnja 2012. godine u Microsoft inovacijskom centru Split (zgrada FESB-a).

2012_05_16_Turizam.jpg Glavni cilj radionica bio je unaprijediti znanja i vještine te uputiti na tržišne novitete i trendove u turizmu.
Organizirane su 5 jednodnevnih i 2 dvodnevne radionice, a zbog interaktivnog načina rada broj sudionika po radionici bio je ograničen na 20. Iskazan je veliki interes za sudjelovanje na navedenim radionicama, te je prijavljeno preko 30 zainteresiranih po svakoj radionici prvenstveno onih koji se bave turizmom u gradu Splitu. Teme radionica u sklopu ovog projekta bile su slijedeće:


1. Izrada web stranice (04. i 05. svibnja)
2. Najbolje prakse u izradi turističkih stranica. Pretvorite posjetitelje stranice u goste! (08.svibnja)
3. Pripremite se za turista budućnosti! Jeste li prisutni na lokacijskim servisima?( 09.svibnja)
4. Kako sve do gosta putem interneta? Brzi tečaj oglašavanja. (10.svibnja)
5. Promocija na društvenim mrežama (11.svibnja)
6. Osnovne informatičke vještine (12.svibnja)
7. Napredne informatičke vještine (14. i 15. svibnja)


Na radionicama održanim 08., 09. i 10. svibnja polaznicima je predstavljen Internet kao prodajni kanal i brojne mogućnosti koje nudi; kako upravljati brojnim prodajnim kanalima; informacije o prodaji putem posrednika (agencije, Globalni distribucijski sustavi, portali, …), direktnoj prodaji (uz najmanji trošak) i oglašavanju (Facebook, E-target, …) te su uz pomoć predavača naučili izraditi vlastitu oglašavačku kampanju. Upoznali su se sa novim trendovima u turizmu – geolokacijskom marketingu te sa najvažnijim  geolokacijskim servisom današnjice – Foursquare-u i kako ga upotrijebiti za vlastitu promociju. Spoznali su razlike između onoga što bi gost želio znati kada dođe na njihovu web stranicu i onoga što mu njihova stranica pruža, na što treba obratiti pažnju prilikom izrade stranice, te s obzirom da danas postoje brojne mogućnosti kako dovesti posjetitelja na stranicu, naučili su na praktičnim primjerima kako što veći broj posjetitelja pretvoriti  u svoje goste.

Također, dana 11. svibnja 2012.g. polaznicima su prezentirane mogućnosti oglašavanja svojih tvrtki na najpopularnijim društvenim mrežama; kojeg su tipa i kako vršiti interakciju s drugim korisnicima, kako predstaviti sebe i svoju tvrtku na najbolji način; kako optimizirati interakciju i kakav odnos je moguće ostvariti preko društvenih mreža.

Na dane 12., 14. i 15. svibnja 2012., uz osnove rada na računala, te za one informatički naprednije polaznike - napredniji rad s MS Office paketom, polaznici radionica imali su priliku upoznati se i sa temeljnim konceptima weba i HTML-a; osnovnim tagovima; rad s linkovima i slikama; pripremom materijala za web; obradom slika; obradom teksta; vizualnim slaganjem web stranice te praktičnom izradom svog weba uz pomoć predavača.

Povratak