27. veljače 2015.

Od 4. do 8. ožujka jubilarni 20. Sajam GAST

Od 4. do 8. ožujka jubilarni 20. Sajam GAST

Na žnjanskom platou će se od 4. do 8. ožujka ove godine održati jubilarni, 20. GAST, sajam prehrane, hotelske i ugostiteljske opreme, pića, namještaja, vina, kave i turizma. Sajam, na kojem će sudjelovati više od tisuću izlagača i ...

2015_02_27_Press_Gast_B.jpg  ... suizlagača iz 11 zemalja, danas su, uz organizatore, predstavili i pokrovitelji i sponzori. Naime, sajam se već tradicionalno, uz pokroviteljstvo Predsjednice Republike, ministarstva poljoprivrede, turizma, regionalnog razvoja i EU fondova, održava i pod pokroviteljstvom Grada Splita, Splitsko dalmatinske županije, Hrvatske gospodarske komore te uz sponzorstvo splitske Turističke zajednice.

Čestitajući na značajnoj godišnjici i 20-godišnjem uspješnom radu zamjenik splitskog gradonačelnika Goran Kovačević je istaknuo važnost ove manifestacije za promociju Splita kao sajamskog grada i turističke destinacije.

„Sajam je svih ovih godina bilježio trend rasta. Grad Split je također proteklih godina bilježio progresivne stope rasta u turizmu i turističkim industrijama, što je u korelaciji s održavanjem ovakvih sajmova kao mjesta gdje poslovni ljudi mogu razmijeniti ideje, poslove i na vrijeme se pripremiti za sezonu. Stoga smo i logistički i financijski poduprli ovaj sajam, za kojeg vjerujemo da će i dalje rasti, kao što se i cjelokupni turizam u Splitu sve više razvija i za koji razvoj postoji veliki prostor“, kazao je zamjenik Kovačević.

2015_02_27_Press_Gast_A.jpgO važnosti sajma i učincima na razvoj lokalne zajednice i turizma govorili su i direktorica Sajma Split Sanja Vuković Veić, direktor Sajma GAST Bogdan Šarić te Vesna Friedl, direktorice HGK Županijske komore Split. Oni su istakli kako je zahvaljujući sajmu kroz Split u proteklih 20 godina prošlo pola milijuna posjetitelja, predstavljeno je 26 tisuća brendova i tvrtki, održano više od 80 stručnih skupova i konferencija, ocijenjeno 7500 uzoraka vina, što sve potvrđuje da je ovaj sajam krucijalno mjesto u pripremi turističke sezone.

Na sajmu će se i ove godine predstaviti niz proizvoda i usluga iz Austrije, Belgije, Bosne i Hercegovine, Indonezije, Italije, Makedonije, Njemačke, Poljske, Slovenije, Srbije i naravno Hrvatske. Uz specijalizirane „podsajmove“ održat će se niz stručnih skupova poput 3. Turističke mreže – konferencije o turizmu; 1. Dana dizajna u turizmu, ali i Regionalnog skupa gospodarskih komora, sa ciljem poboljšanja gospodarske razmjene. Organizatori skupa su najavili i brojna rođendanska iznenađenja poput sniženih cijena pojedinih proizvoda, besplatnih degustacija te još nekih iznenađenja.

Povratak