23. kolovoza 2017.

Uspješno završen EU projekt „S pomoćnikom mogu bolje II"

Uspješno završen EU projekt „S pomoćnikom mogu bolje II"

Grad Split je u suradnji s 24 osnovne škole Grada Splita uspješno proveo EU projekt „S pomoćnikom mogu bolje II.“.

2017_10_26_Logo.jpg Projekt je odobren u kolovozu 2016.godine u sklopu natječaja Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta za dodjelu bespovratnih sredstava za osiguranje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama za školsku godinu 2016/2017, faza II.

Projektom se omogućilo angažiranje i zapošljavanje 100 pomoćnika u nastavi za 112 učenika u 24 splitske osnovne škole. Ukupna vrijednost projekta je 3.557.588,36 kuna od čega je 1.988.539,71 kuna europskih bespovratnih sredstava, a preostalih 1.569.048,65 kuna je Grad Split osigurao u svom proračunu.

Putem prijave na „Javni poziv za dodjelu sredstava Fonda za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini za 2016. godinu“ Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova EU, Grad Split je osigurao dodatnih 941.427,41 kn za sufinanciranje projekta S pomoćnikom mogu bolje II, tako da će na kraju Grad Split umjesto 1.988.539,71 kuna vlastitih sredstava, morati osigurati 627.621,24 kn za sufinanciranje provedbe projekta.
Cilj projekta je bio osiguravanje pomoćnika u nastavi učenicima s teškoćama sa svrhom povećanja njihove socijalne uključenosti i integracije u redoviti sustav školovanja, poboljšanja obrazovnih postignuća, uspješnije socijalizacije i emocionalnog funkcioniranja, ne samo u odgojno-obrazovnim skupinama, već i u široj zajednici.

O uspješno provedenom projektu svjedoče i rezultati provedenih anketa među roditeljima učenika s poteškoćama, kao i nastavnog osoblja. Anketirano je 100 roditelja, od kojih je 95% iskazalo zadovoljstvo zbog provedbe projekta i angažiranja pomoćnika u nastavi njihovoj djeci, a preko 97% je izrazilo želju da se njihovoj djeci osigura pomoćnik i u sljedećoj školskoj godini. Također je 100% od 116 anketiranog učitelja i nastavnika iskazalo zadovoljstvo provedbom projekta, a njih 98%  smatra poželjnim angažiranje pomoćnika i u sljedećoj školskoj godini.

Komentari anketiranih na provedbu projekta pokazali su iznimno zadovoljstvo i uočili znatne pozitivne promjene na ponašanju djece u vidu veće samostalnosti, samouvjerenosti, opuštenosti, odgovornosti, koncentriranosti pažljivosti,komunikativnosti, socijaliziranosti, smanjene agresivnosti, opuštenosti, motiviranosti, fokusiranosti i obzirnosti. Učitelji smatraju da individualizirani pristup učenicima s teškoćama značajno pomaže u njihovom razvoju, te da bi rad s učenikom s teškoćama bio nemoguć bez pomoćnika u nastavi.

Povratak