Digitalizacija javne nabave

Nakon uspješno implementirane E-ovjere, elektroničkog potpisa u obradi i likvidiranju ulaznih računa čime je Grad Split u potpunosti digitalizirao obradu računa zahvaljujući aktivnostima Upravnog odjela za financijsko upravljanje i kontroling nastavlja se daljnja digitalizacija rada Gradske uprave.

Novost je implementacija Modula javne nabave čime se u potpunosti digitaliziraju sve aktivnosti upravnih tijela i službi Grada Splita u postupcima javne nabave. Ova implementacija ima za cilj ubrzanje i optimizaciju rada odnosno povećanje razine učinkovitosti i svrsihodnije upravljanje proračunom te ostvarivanja znatnih ekonomskih koristi i unapređenja sagledavanjem više različitih poslovnih pogleda. Nadalje, stvaraju se i pretpostavke za kvalitetno upravljanje financijskim tijekovima i cjeloviti pogled na ukupni proces trošenja proračunskih sredstava ali i preduvjeti za objedinjavanje javne nabave na razini Grada Splita koja uključuje i proračunske korisnike.

Osim zaokruživanja digitalizacije rada unutar Gradske uprave, aktivnosti rada Odsjeka za kontroling, poslovne procese i informatika i Upravnog odjela za financijsko upravljanje i kontroling su bile usmjerene i na pripremu niza elektroničkih usluga, eUsluge, za građane s ciljem modernizacije i ubrzanja komunikacije građana i Gradske uprave čiju implementaciju očekujemo u narednom periodu.