Gradonačelnik Baldasar primio osnovnoškolce s izvrsnim rezultatima
Gradonačelnik Ivo Baldasar sa Anđelkom Visković, savjetnicom za obrazovanje, primio je danas u Banovini splitske osnovnoškolce koji su u protekloj školskoj godini 2015./2016. ostvarili iznimne uspjehe na državnim natjecanjima i smotrama.
Svi učenici primili su priznanje i medaljon Marka Marulića za svoj trud i uspjeh u vidu plasmana na jedno od tri prva mjesta u područjima: matematika, biologija, kemija, fizika, robotika i vjeronauk te na državnoj smotri LiDraNo.
„Nažalost, u društvu se ne cijeni dovoljno vrijedna uloga ravnatelja škola, profesora i učitelja.
I moj otac je bio profesor pa razumijem sve poteškoće tog plemenitog poziva rada s djecom.
Dozvolite da vam ovom prigodom čestitam na postignutim rezultatima što je svima nama na ponos.“, kazao je gradonačelnik Baldasar okupljenim učenicima i njihovim mentorima.
Anđelka Visković, savjetnica gradonačelnika za obrazovanje istaknula je kako je svečani prijem kod gradonačelnika održan u okviru akcije „Grad Split-prijatelj djece“ nakon što je
Koordinacijski odbor među prioritetnim i mjerama uvrstio poticanje izvrsnosti učenika kroz postupak davanja priznanja učenicima koji su postigli izvrsne rezultate na državnim i međunarodnim natjecanjima u znanju.
„Kao profesorica matematike moram navesti statistički podatak kako je od 27 splitskih osnovnih škola čak 10 škola postiglo izvanredne rezultate i to prvenstveno u području fizike, a potom slijede biologija i kemija.“, rekla je Visković. S nekoliko prigodnih riječi obratila se i prof. Mirjana Bubić, mentorica iz OŠ „Trstenik“ čija je učenica Barbara Sumić osvojila 3. mjesto na državnom natjecanju iz fizike.
„Treba imati vještine za prepoznati dar učenika, pa potom krenuti u rad s njima kako bi razvili svoje talente i znanja. Daroviti učenici nisu kap u moru, oni su rijeka koja buja.“, navela je nadahnuto mentorica Bubić.
Najmlađi natjecatelj bio je Zvonimir Šilović, učenik 5. razreda OŠ „Skalice“ koji je osvojio 3. mjesto na državnom natjecanju iz matematike.