Nastavak digitalizacije rada Gradske uprave

Gradska uprava Grada Splita nastavlja napore na modernizaciji i informatizaciji poslovanja kroz nadogradnju i unapređenje uredskog poslovanja.

Nakon uspješno uspostavljene Mape poslovnih procesa i provedenog postupka javne nabave za projekt uvođenja sustava lokalne riznice Grada i svih proračunskih korisnika kroz pokrenutu implementaciju jedinstvenog računovodstveno – informacijskog sustava, Grad Split je raspisao i javnu nabavu za uslugu proširenja i modernizacije softverske platforme. Cilj predmetne nabave je tehnološki unaprijediti postojeće IT rješenje uredskog poslovanja, a osim primjene najnovije IT tehnologije omogućiti će se sinkronizacija poslovnih procesa i aktivnosti službenika te ubrzanje protoka dokumenata.
Ovo je važan korak u razvoju cjelovitih e-usluga Grada Splita prema građanima i drugim zainteresiranim stranama.
Implementacijski rokovi novih tehnoloških rješenja planirani su zaključno s mjesecom lipanj 2020. godine. Daljnjim integracijama sa drugim vanjskim i unutarnjim sustavima nastaviti će se kontinuirano uz očekivanja povećanja kvalitete usluge prema građanima i poticaj na jače uključivanje samih građana te povećanja učinkovitosti, efikasnosti i ekonomičnosti rada Gradske uprave.