U prostorijama Gradske uprave održan je sastanak gradonačelnika Andre Krstulovića Opare i zamjenice Jelena Hrgović Tomaš s pročelnicima upravnih tijela i službi na kojem je prezentiran rad na projektu uspostave financijskog upravljanja i kontrola, kao jedan od daljnjih koraka u modernizaciji i kontinuiranom unapređenju rada.
Predstavljena je cjelovita i po prvi puta uspostavljena Mapa poslovnih procesa Grada Splita. U Mapi su opisani postupci i aktivnosti koje obavljaju gradski službenici u svakodnevnom radu te predstavlja svojevrstan izvor spoznaje o načinima rada i slabostima. Ujedno je podloga za promišljanje o promjenama koje mogu dovesti do unapređenja načina rada i poboljšanja usluge prema građanima i drugim korisnicima usluga gradske uprave.
U realizaciji ovog obimnog i važnog posla sudjelovali su službenici iz svih upravnih tijela i službi Grada. Formalni završetak projekta očekuje se u narednih 15 dana, no dugoročno predstavlja temelj koji će se kontinuirano analizirati, nadograđivati i razvijati u pravcu digitalizacije poslovnih procesa, uvođenja standarda kvalitete i povećanja učinkovitosti.