Zahtjev za prikupljanje ponuda
za organizaciju koncerta na Rivi povodom proslave blagdana Sv.Dujma
Sukladno članku 44. stavak 6. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11), Grad Split objavljuje zahtjev za prikupljanje ponuda kako slijedi:
1. Naziv javnog naručitelja :
- Grad Split, Obala kneza Branimira 17, Split, OIB: 78755598868
2. Predmet nabave: „Organizacija koncerta na Rivi povodom proslave blagdana Sv.Dujma (07.05.2012.)“
3. Evidencijski broj nabave: 2012/01-03-027
4. Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije:
- koncert zabavne glazbe što uključuje pop i/ili rock izvođače/izvođačice
5. Procijenjena vrijednost nabave: 550.000,00 kuna
6. Kriterij za odabir ponude: najniža cijena
7. Uvjeti i zahtjevi koje ponuditelji trebaju ispuniti:
a) Isprava o upisu u obrtni, strukovni ili drugi odgiovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta- ponuditelj mora biti registriran za predmetnu nabavu, dokaz ne stariji od 3 mjeseca od 06.03.2012.
b) Dokaz da gospodarskom subjektu i/ili osobi ovlaštenoj za zastupanje izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više slijedećih kaznenih djela: udruživanje za počinjenje kaznenih djela, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba položaja i ovlasti, zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonito posredovanje, primanje mita, davanje mita, prijevara, računalna prijevara, prijevara u gospodarskom poslovanju ili prikrivanje protuzakonito dobivenog novca, odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima zemlje sjedišta gospodatrskog subjekta- izjava ovjerena od javnog bilježnika ne starija od 6 mjeseci od 06.03.2012
c) Dokaz da je ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako je gospodarskom subjektu sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza- potvrda porezne uprave ne starija 30 dana od 06.03.2012.
d) Tehnička sposobnost ponuditelja:
- Ponuditelj mora dostaviti izjavu da nudi afirmirane izvođače/izvođača tj. izvođačicu/e s navedenim imenima, koji imaju minimalno dva objavljena nosača zvuka u posljednjih deset godina
** U obzir dolaze i ponude koje su kombinacija afirmiranih i neafirmiranih izvođača/ izvođačica s tim da je uvjet da minimalno jedan izvođač bude afirmiran te treba imati minimalno dva objavljena nosača zvuka u posljednjih deset godina
- Popis značajnijih izvršenih usluga u posljednje tri godine s iznosom i datumom pružene usluge te nazivom druge ugovorne strane, naručitelja u smislu Zakona o javnoj nabavi ili privatnog subjekta.
Ponuditelj mora priložiti minimalno jednu potvrdu o uspješno pruženoj usluzi iste ili slične vrste kao predmet nabave čija vrijednost ukupno iznosi minimalno 350.000,00 kuna (bez PDV-a).
e) Izjava ponuditelja da će za potrebe pružanja usluge imati na raspolaganju slijedeće tehničke elemente (sa svim pripadajućim atestima):
A. KROVNA KONSTRUKCIJA - dimenzija min 14x12m na visini od 10m + konstrukcije za razglas
B. RASVJETA - Bijelo svjetlo, fresneli 1 ili 2 kW (min 20 kom), Moving head (min 30 kom. svaki komad 1200W), Led RASVJETA, Mix za Light
C. LED ZAVJESA ZA POZADINU POZORNICE - Min dimenzije 10x5m, Mix za video
D. RAZGLAS - Line Array minimalne snage RMS 50 kW sa svom pripadajućom opremom. Razglasni Delay udaljen 100m od pozornice min. snage RMS 5 kW (min 1 kom)
E. TV I AUDIO SNIMANJE u svrhu televizijskog prijenosa na minimalno 1 lokalnoj ili nacionalnoj TV mreži, Režijska TV kola, Kamere (min 5 kom)
Napomena:
Pozornica*, krovna konstrukcija te cjelokupna tehnika treba biti montirana do 06.05.2012. navečer, (s obzirom da se ista treba koristiti za misu koja se organizira 07.05.2012. u 10 sati).
*Pozornica, zaštitna ograda i priključak struje su osigurani od strane Grada Splita.
f) Ponudi je potrebno priložiti opis projekta i koncept nastupa vodeći računa da koncert treba započeti u 21 sat, a završiti oko 24 sata (završetak mora biti usklađen s vatrometom kojeg osigurava Grad Split). Ponudi je također potrebno priložiti plan medijske kampanje i promidžbenih aktivnosti kojima će se osigurati informiranost građana o samom koncertu.
Napomena: dokazi mogu biti u neovjerenoj preslici
8. Rok za dostavu ponuda : Ponuda bez obzira na način dostave, mora biti dostavljena najkasnije do 22. ožujka 2012. godine do 10,00 sati
9. Način dostavljanja ponuda:
Ponuda se u zatvorenoj omotnici dostavlja na adresu Naručitelja
Na omotnici ponude mora biti naznačeno: naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa
ponuditelja, evidencijski broj nabave, naziv predmeta nabave i naznaka „ne otvaraj“
10. Adresa na koju se ponude dostavljaju:
Ponuda se mora dostaviti Naručitelju neposredno na Protokol ili putem pošte na adresu: Grad Split, Služba zajedničkih poslova, Odsjek za javnu nabavu, Split, Obala kneza Branimira 17.
11. Kontakt osoba, broj telefona i adresa elektroničke pošte:
Katarina Nataša Merćep ili Marijana Kirevski, Split, Obala kneza Branimira 17, tel. 021/310-056, 021/310-023, fax. 021/310-405, www.split.hr, e-pošta: katarinanatasa.mercep@split.hr i marijana.kirevski@split.hr
12. Datum objave zahtjeva na internetskim stranicama: 06. ožujka 2012. godine
> Zahtjev za prikupljanje ponuda (s ponudbenim listom)