Prijave na natječaj traju od 6.3.2012. do 8.5.2012.

Zahtjev za prikupljanje ponuda za organizaciju koncerta na Rivi povodom proslave blagdana Sv.Dujma

Zahtjev za prikupljanje ponuda

za organizaciju koncerta na Rivi povodom proslave blagdana Sv.Dujma

Sukladno članku 44. stavak 6. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11),  Grad Split objavljuje zahtjev za prikupljanje ponuda kako slijedi:

1. Naziv javnog naručitelja :
 -
Grad Split, Obala kneza Branimira 17, Split, OIB: 78755598868

2. Predmet nabave: „Organizacija koncerta na Rivi povodom proslave blagdana Sv.Dujma (07.05.2012.)“

3. Evidencijski broj nabave: 2012/01-03-027

4. Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije:
 -
koncert zabavne glazbe što uključuje pop i/ili rock izvođače/izvođačice

5. Procijenjena vrijednost nabave: 550.000,00 kuna


6. Kriterij za odabir ponude: najniža cijena


7. Uvjeti i zahtjevi koje ponuditelji trebaju ispuniti:

 
a) Isprava  o upisu u  obrtni, strukovni ili drugi odgiovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta- ponuditelj mora biti registriran za predmetnu nabavu, dokaz ne stariji od 3 mjeseca od 06.03.2012.

b) Dokaz da gospodarskom subjektu i/ili osobi ovlaštenoj za zastupanje izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više slijedećih kaznenih djela: udruživanje za počinjenje kaznenih djela, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba položaja i ovlasti, zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonito posredovanje, primanje mita, davanje mita, prijevara, računalna prijevara, prijevara u gospodarskom poslovanju ili prikrivanje protuzakonito dobivenog novca, odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima zemlje sjedišta gospodatrskog subjekta- izjava ovjerena od javnog bilježnika ne starija od 6 mjeseci od 06.03.2012

c) Dokaz da je ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako je gospodarskom subjektu sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza- potvrda porezne uprave ne starija 30 dana od 06.03.2012.

d) Tehnička sposobnost ponuditelja:

   - Ponuditelj mora dostaviti izjavu da nudi afirmirane izvođače/izvođača tj. izvođačicu/e s navedenim imenima, koji imaju  minimalno dva objavljena nosača zvuka u posljednjih deset godina
** U obzir dolaze i ponude koje su kombinacija afirmiranih i neafirmiranih izvođača/ izvođačica s tim da je uvjet da minimalno jedan izvođač bude afirmiran te treba imati minimalno dva objavljena nosača zvuka u posljednjih deset godina
   - Popis značajnijih izvršenih usluga u posljednje tri godine s iznosom i datumom pružene usluge te nazivom druge ugovorne strane, naručitelja u smislu Zakona o javnoj nabavi ili privatnog subjekta.
Ponuditelj mora priložiti minimalno jednu potvrdu o uspješno pruženoj usluzi iste ili slične vrste kao predmet nabave čija vrijednost ukupno iznosi minimalno 350.000,00 kuna (bez PDV-a).
 
e) Izjava ponuditelja da će za potrebe pružanja usluge imati na raspolaganju slijedeće tehničke elemente (sa svim pripadajućim atestima):
A. KROVNA KONSTRUKCIJA - dimenzija min 14x12m na visini od 10m + konstrukcije za razglas
B. RASVJETA - Bijelo svjetlo, fresneli 1 ili 2 kW (min 20 kom), Moving head (min 30 kom. svaki komad 1200W), Led RASVJETA, Mix za Light
C. LED ZAVJESA ZA POZADINU POZORNICE - Min dimenzije 10x5m, Mix za video
D. RAZGLAS - Line Array minimalne snage RMS 50 kW sa svom pripadajućom opremom. Razglasni Delay udaljen 100m od pozornice min. snage RMS 5 kW (min 1 kom)
E. TV I AUDIO SNIMANJE u svrhu televizijskog prijenosa na minimalno 1 lokalnoj ili nacionalnoj TV mreži, Režijska TV kola, Kamere (min 5 kom)  
Napomena:
Pozornica*, krovna konstrukcija te cjelokupna tehnika treba biti  montirana do 06.05.2012. navečer, (s obzirom da se ista treba koristiti za misu koja se organizira 07.05.2012. u 10 sati). 

*Pozornica, zaštitna ograda i priključak struje su osigurani od strane Grada Splita.
 

f) Ponudi je potrebno priložiti opis projekta i koncept nastupa vodeći računa da koncert treba započeti u 21 sat, a završiti oko 24 sata (završetak mora biti usklađen s vatrometom kojeg osigurava Grad Split). Ponudi je također potrebno priložiti plan medijske kampanje i promidžbenih aktivnosti kojima će se osigurati informiranost građana o samom koncertu.
 
Napomena: dokazi mogu biti u neovjerenoj preslici

8. Rok za dostavu ponuda : Ponuda bez obzira na način dostave, mora biti dostavljena najkasnije do 22. ožujka 2012. godine do 10,00 sati

9.  Način dostavljanja ponuda:
Ponuda se u zatvorenoj omotnici dostavlja na adresu Naručitelja
Na omotnici ponude mora biti naznačeno: naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa   
ponuditelja, evidencijski broj nabave, naziv predmeta nabave i naznaka „ne otvaraj“ 
 
10. Adresa na koju se ponude dostavljaju:
Ponuda se mora dostaviti Naručitelju neposredno na Protokol ili putem pošte na adresu: Grad Split, Služba zajedničkih poslova, Odsjek za javnu nabavu, Split, Obala kneza   Branimira 17. 
      
11. Kontakt osoba, broj telefona i adresa elektroničke pošte:
Katarina Nataša Merćep ili Marijana Kirevski, Split, Obala kneza Branimira 17, tel. 021/310-056, 021/310-023, fax. 021/310-405, www.split.hr, e-pošta: katarinanatasa.mercep@split.hr i marijana.kirevski@split.hr
 
12. Datum objave zahtjeva na internetskim stranicama:  06. ožujka 2012. godine

 

> Zahtjev za prikupljanje ponuda (s ponudbenim listom)