Zahtjev za prikupljanje ponuda
za pružanje usluge pravnog i psihosocijalnog savjetovanja za žrtve nasilja
Sukladno članku 44. stavak 6. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11), Grad Split objavljuje zahtjev za prikupljanje ponuda kako slijedi:
1. Naziv javnog naručitelja :
Grad Split, Obala kneza Branimira 17, Split, OIB: 78755598868
Predmet nabave: „Usluge pravnog i psihosocijalnog savjetovanja za žrtve nasilja u savjetovalištu za žrtve“
2. Evidencijski broj nabave: MV-06/13-Gss
3. Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije:
Usluga obuhvaća informiranje žrtvi kaznenih djela o njihovim pravima, motiviranje žrtvi, te psihosocijalno savjetovanje žrtvi.
4. Procijenjena vrijednost nabave: 99.800,00 kuna
5. Kriterij za odabir ponude: najniža cijena
6. Uvjeti i zahtjevi koje ponuditelji trebaju ispuniti:
a) Isprava o upisu u obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta - ponuditelj mora biti registriran za predmetnu nabavu, dokaz ne stariji od 3 mjeseca od 17.01.2013.
b) Dokaz da gospodarskom subjektu i/ili osobi ovlaštenoj za zastupanje izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više slijedećih kaznenih djela: udruživanje za počinjenje kaznenih djela, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba položaja i ovlasti, zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonito posredovanje, primanje mita, davanje mita, prijevara, računalna prijevara,
prijevara u gospodarskom poslovanju ili prikrivanje protuzakonito dobivenog novca, odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima zemlje sjedišta gospodatrskog subjekta- izjava ovjerena od javnog bilježnika ne staroja od 6 mjeseci od 17.01.2013.
c) Dokaz da je ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako je gospodarskom subjektu sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza- potvrda porezne uprave ne starija 30 dana od 17.01.2013.
Napomena: dokazi mogu biti u neovjerenoj preslici
7. Rok za dostavu ponuda :
Ponuda bez obzira na način dostave, mora biti dostavljena najkasnije do 04. veljače 2013. godine do 11:00 sati.
8. Način dostavljanja ponuda:
Ponuda se u zatvorenoj omotnici dostavlja na adresu Naručitelja Na omotnici ponude mora biti naznačeno: naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa
ponuditelja, evidencijski broj nabave, naziv predmeta nabave i naznaka „ne otvaraj“.
9. Adresa na koju se ponude dostavljaju:
Ponuda se mora dostaviti Naručitelju neposredno na Protokol ili putem pošte na adresu: Grad Split, Služba za javnu nabavu, Split, Obala kneza Branimira 17.
10. Kontakt osoba, broj telefona i adresa elektroničke pošte:
Marijana Kirevski, Split, Obala kneza Branimira 17, tel. 021/310-056, 021/310-023, fax. 021/310-405, www.split.hr, e-pošta: marijana.kirevski@split.hr
11. Datum objave zahtjeva na internetskim stranicama:
17. siječnja 2013. godine
> Zahtjev s ponudbenim listom i troškovnikom usluga