Prijave na natječaj traju od 21.2.2012. do 23.4.2012.

Zahtjev za prikupljanje ponuda za pružanje usluge stacionarne medicinske rehabilitacije HRVI-a iz Domovinskog rata

Zahtjev za prikupljanje ponuda

za pružanje usluge stacionarne medicinske rehabilitacije HRVI-a iz Domovinskog rata

Sukladno članku 44. stavak 6. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11), Grad Split objavljuje zahtjev za prikupljanje ponuda kako slijedi:

  1. Naziv javnog naručitelja:
    Grad Split, Obala kneza Branimira 17, Split, OIB: 78755598868
  2. Predmet nabave:
    „Pružanje usluge stacionarne medicinske rehabilitacije HRVI-a iz Domovinskog rata“
  3. Evidencijski broj nabave:
    2012/07-03-001
  4. Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije:
    Medicinskom rehabilitacijom bit će obuhvaćeni hrvatski ratni vojni invalidi iz Domovinskog rata, za koje će Naručitelj donijeti Zaključak o odobravanju medicinske rehabilitacije u suradnji sa HVIDR-om Splita, do visine osiguranih sredstava u proračunu Grada Splita za 2012. g., a za ovu namjenu.
    Popis hrvatskih ratnih vojnih invalida iz Domovinskog rata koji se upućuju na medicinsku rehabilitaciju, sukladno prethodnom stavku, sastavit će Naručitelj i dostaviti ga Ponuditelju zajedno sa medicinskom dokumentacijom, odnosno dijagnozom.
    Medicinska rehabilitacija uključuje prehranu, smještaj, liječenje i medicinsku rehabilitaciju, a  provodi se u objektu Izvršitelja u trajanju od 14 ( četrnaest ) dana za svakog korisnika.
    Početak medicinske  rehabilitacije za pojedinog korisnika određuje se u 12.00 sati prvog dana, a ista završava u 12.00 sati posljednjeg od 14 dana.
    Stacionarna ustanova koja se traži treba biti smještena u krugu od 100 km od Splita obzirom na prirodu bolesti HRVI-a (prijevoz, pratnja, posjeti i sl.).
  5. Procijenjena vrijednost nabave:
    140.000,00 kuna
  6. Kriterij za odabir ponude:
    najniža cijena
  7. Uvjeti i zahtjevi koje ponuditelji trebaju ispuniti:
    a) Isprava  o upisu u  obrtni, strukovni ili drugi odgiovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta- ponuditelj mora biti registriran za predmetnu nabavu, dokaz ne stariji od 3 mjeseca od 21.02.2012.
    b) Dokaz da gospodarskom subjektu i/ili osobi ovlaštenoj za zastupanje izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više slijedećih kaznenih djela: udruživanje za počinjenje kaznenih djela, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba položaja i ovlasti, zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonito posredovanje, primanje mita, davanje mita, prijevara, računalna prijevara, prijevara u gospodarskom poslovanju ili prikrivanje protuzakonito dobivenog novca, odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima zemlje sjedišta gospodatrskog subjekta- izjava ovjerena od javnog bilježnika ne staroja od 6 mjeseci od 21.02.2012
    c) Dokaz da je ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako je gospodarskom subjektu sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza- potvrda porezne uprave ne starija 30 dana od 21.02.2012.
    Napomena: dokazi mogu biti u neovjerenoj preslici
  8. Rok za dostavu ponuda:
    Ponuda bez obzira na način dostave, mora biti dostavljena najkasnije do 07. ožujka 2012. godine do 10,00 sati
  9. Način dostavljanja ponuda:
    Ponuda se u zatvorenoj omotnici dostavlja na adresu Naručitelja. Na omotnici ponude mora biti naznačeno: naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja, evidencijski broj nabave, naziv predmeta nabave i naznaka „ne otvaraj
  10. Adresa na koju se ponude dostavljaju:
    Ponuda se mora dostaviti Naručitelju neposredno na Protokol ili putem pošte na adresu: Grad Split, Služba zajedničkih poslova, Odsjek za javnu nabavu, Split, Obala kneza Branimira 17.
  11. Kontakt osoba, broj telefona i adresa elektroničke pošte:
    Katarina Nataša Merćep ili Marijana Kirevski, Split, Obala kneza Branimira 17, tel. 
    021/310-056, 021/310-023, fax. 021/310-405, www.split.hr, e-pošta:
    katarinanatasa.mercep@split.hr i marijana.kirevski@split.hr
  12. Datum objave zahtjeva na internetskim stranicama:
    21. veljače 2012. godine


> Zahtjev za prikupljanje ponuda (s ponudbenim listom i troškovnikom traženih usluga)