Zahtjev za prikupljanje ponuda
za pružanje usluge stacionarne medicinske rehabilitacije HRVI-a iz Domovinskog rata
Sukladno članku 44. stavak 6. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11), Grad Split objavljuje zahtjev za prikupljanje ponuda kako slijedi:
-
Naziv javnog naručitelja:
Grad Split, Obala kneza Branimira 17, Split, OIB: 78755598868
-
Predmet nabave:
„Pružanje usluge stacionarne medicinske rehabilitacije HRVI-a iz Domovinskog rata“
-
Evidencijski broj nabave:
MV-05/13-B
-
Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije:
Medicinskom rehabilitacijom bit će obuhvaćeni hrvatski ratni vojni invalidi iz Domovinskog rata, za koje će Naručitelj donijeti Zaključak o odobravanju medicinske rehabilitacije u suradnji sa HVIDR-om Splita, do visine osiguranih sredstava u proračunu Grada Splita za 2013. g., a za ovu namjenu.
Popis hrvatskih ratnih vojnih invalida iz Domovinskog rata koji se upućuju na medicinsku rehabilitaciju, sukladno prethodnom stavku, sastavit će Naručitelj i dostaviti ga Ponuditelju zajedno sa medicinskom dokumentacijom, odnosno dijagnozom.
Medicinska rehabilitacija uključuje prehranu, smještaj, liječenje i medicinsku rehabilitaciju, a provodi se u objektu Izvršitelja u trajanju od 14 (četrnaest) dana za svakog korisnika.
Početak medicinske rehabilitacije za pojedinog korisnika određuje se u 12.00 sati prvog dana, a ista završava u 12.00 sati posljednjeg od 14 dana.
Stacionarna ustanova koja se traži treba biti smještena u krugu od 100 km od Splita obzirom na prirodu bolesti HRVI-a (prijevoz, pratnja, posjeti i sl.).
-
Procijenjena vrijednost nabave:
150.000,00 kuna
-
Kriterij za odabir ponude:
najniža cijena
Uvjeti i zahtjevi koje ponuditelji trebaju ispuniti:
a) Isprava o upisu u obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta- ponuditelj mora biti registriran za predmetnu nabavu, dokaz ne stariji od 3 mjeseca od 17.01.2013.
b) Dokaz da gospodarskom subjektu i/ili osobi ovlaštenoj za zastupanje izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više slijedećih kaznenih djela: udruživanje za počinjenje kaznenih djela, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba položaja i ovlasti, zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonito posredovanje, primanje mita, davanje mita, prijevara, računalna prijevara, prijevara u gospodarskom poslovanju ili prikrivanje protuzakonito dobivenog novca, odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima zemlje sjedišta gospodarskog subjekta - izjava ovjerena od javnog bilježnika ne starija od 6 mjeseci od 17.01.2013.
c) Dokaz da je ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako je gospodarskom subjektu sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza - potvrda porezne uprave ne starija 30 dana od 17.01.2013.
Napomena: dokazi se mogu dostaviti u preslici
-
Rok za dostavu ponuda:
Ponuda bez obzira na način dostave, mora biti dostavljena najkasnije do 04. veljače 2013. godine do 10,00 sati
-
Način dostavljanja ponuda:
Ponuda se u zatvorenoj omotnici dostavlja na adresu Naručitelja. Na omotnici ponude mora biti naznačeno: naziv i adresa naručitelja, naziv i adresa ponuditelja, evidencijski broj nabave, naziv predmeta nabave i naznaka „ne otvaraj“
-
Adresa na koju se ponude dostavljaju:
Ponuda se mora dostaviti Naručitelju neposredno na Protokol ili putem pošte na adresu: Grad Split, Služba zajedničkih poslova, Odsjek za javnu nabavu, Split, Obala kneza Branimira 17.
-
Kontakt osoba, broj telefona i adresa elektroničke pošte:
Marijana Kirevski, Split, Obala kneza Branimira 17, tel. 021/310-056, 021/310-023, fax. 021/310-405, www.split.hr, e-pošta:
marijana.kirevski@split.hr -
Datum objave zahtjeva na internetskim stranicama:
17. siječnja 2013. godine
> Zahtjev za prikupljanje ponuda (ponudbeni list s troškovnikom usluga)