13. prosinca 2021.

Okrugli stol dionika u turizmu: prilika je u brendiranju Dalmacije

Okrugli stol na temu „turizam zimi“ okupio je danas u Splitu ključne dionike privatnog i javnog sektora koji su se bavili uvijek aktualnom temom produljenja turističke sezone. Među sudionicima rasprave bio je i splitski gradonačelnik Ivica Puljak: - Dobra strana je da turizam u Splitu ipak raste i sezona je sve dulja. Da nije bilo pandemije rezultat bi bio i bolji, ali turista, unatoč okolnostima, ipak ima u većem dijelu godine. Znamo da uvijek treba i može bolje i siguran sam da će tako biti, kazao je u optimističnom tonu gradonačelnik Puljak sumirajući naglaske rasprave: - Jedan od zaključaka je da moramo puno više raditi na zajedničkim temama i više se udruživati. U tom smislu načelni smo temu kako izraditi brend Dalmacije koja ima veliki turistički potencijal. To mora biti stvar koja je izvan i iznad svakodnevne politike, a ovakve diskusije koje okupljaju relevantne dionike je doprinos zajedničkim ciljevima. Turizam je i biti će naša najsnažnija grada ekonomije i mora služiti tome da 'gura' ostale dijelove ekonomije, kao što je to slučaj s mnogim drugim gradovima u svijetu. Split će biti uspješan grad u turizmu i svemu kada postane međunarodni, internacionalni i otvoren grad.  Nikad se stvari neće dogoditi samo i isključivo subvencioniranjem već stvaranjem kvalitetnih turističkih proizvoda, razloga zbog kojih ljudi žele doći izvan ljetnih mjeseci i špice turističke sezone, podvukao je gradonačelnik Puljak.

Na istom je tragu i Tonči Glavina, državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta: - Složili smo se da je dolazak turista u pred i posezoni jednadžba s dvije strane. Istodobno moramo stvarati motive dolaska u destinaciju i raditi na programima za dovođenje letova u čemu je već napravljen veliki napredak. Premda nas je pandemija usporila spremni smo i dalje nastaviti s programima koji se uvijek provode u sinergiji nacionalne, regionalne i gradske razine. Velika prilika za Split da postane cjelogodišnja destinacija je da se brendira kao srce Dalmacije sa nekoliko istaknutih, glavnih turističkih proizvoda.  Njih već imamo i razvijamo samo ih moramo sadržajno unaprijediti i učiniti privlačnima i konkurentnima za međunarodno tržište, kazao je državni tajnik Glavina podijelivši podatak kako u našoj Županiji trenutačno boravi 2000 gostiju od čega je polovica u Splitu, što pokazuje da je Split središte i motor turističkog razvoja, ali, podvukao je 'nema turističkog uspjeha Splita bez uspjeha na razini cijele Dalmacije'.

Spomenimo kako se okrugli stol održao u organizaciji Paula Bradburya, pokretača turističkog portala Total Croatia News a raspravu je moderirao Michael Freer, direktor društvenog poduzeća Ensoco i hrvatskog udruženja Digital Nomad. U raspravi su sudjelovali još i čelnici gradske i županijske turističke zajednice, županijske gospodarske komore, predstavnici hotelijera, ugostitelja, zračne luke Split te specijaliziranih agencija i konzultantskih tvrtki.

 

Povratak